Достојан поклон за годишњицу за вашег шефа


Стандардна испорука
Направите слику сами
Цене наших слика

Како изгледа слика?

Штампање индивидуалне поруџбине

Висококвалитетни материјал

Носила од природног дрвета (није потребан оквир)

Можете додати завршну обраду лака


Слике из фотографија на платну
Често постављана питања (FAQ) Ми сакупили овде питања која најчешће настају међу нашим клијентима. Ако сте нисте нашли потребан одговор, пишите нам по маил или позовите оператора.

Ордер Деливери

Како могу да пратим испоруку своје поруџбине?
Можете да пратите статус своје поруџбине користећи њен број за праћење на веб локацији GLS. Број за праћење шаљемо на адресу е-поште коју сте навели током процеса поруџбине. Ако не видите наше поруке, проверите своју спам фасциклу или нам пошаљите е-пошту на [email protected].
Моја поруџбина још није испоручена, шта да радим?
Након поруџбине на нашој веб страници, обично у року од 2-3 дана, ваша поруџбина се обрађује и шаље за испоруку.

Тада ћете добити е-поруку која садржи број за праћење, који вам омогућава да пратите статус ваше поруџбине на GLS веб-сајт. Узмите у обзир процењено време испоруке које обезбеђује превозник, које се обично креће од 2-5 радних дана.

Ако смо прекорачили време обраде и испоруке ваше поруџбине, не оклевајте да нас контактирате на [email protected].
Ја не живим у Србија, могу ли још наручити?
Да, испоручујемо у све земље широм света. Можете затражити доставу у било коју земљу.
Ко ће испоручити моју наруџбу?
У Србија, наше пакете доставља GLS.
Колико кошта испорука за моју поруџбину?
Достава у Србија је бесплатна за све поруџбине. Изузеци укључују тешко доступне регионе Србија.

Достава у друге земље и тешко доступна подручја се наплаћује према тарифама превозника. Трошкове испоруке можете пронаћи у корпи за куповину током плаћања.
Постоје ли додатне накнаде за отпрему?
Не, наша компанија покрива царине. Ако добијете фактуру за царину приликом испоруке, молимо контактирајте нашу корисничку службу да решите проблем.

Плаћање налога

Како могу да платим поруџбину?
Нудимо следеће начине плаћања:

Кредитна картица: Можете безбедно да платите своју поруџбину уношењем података о картици на веб страници Стрипе система плаћања.

ПаиПал: Наруџбу можете лако платити користећи ПаиПал систем плаћања директно у корпи.
Да ли су плаћања на веб локацији безбедна?
Да, све онлајн трансакције се спроводе преко безбедне интернет везе и шифроване су током обраде. Не чувамо податке о вашој картици ради додатне безбедности. За више информација посетите нашу политику приватности .
Где да унесем промотивни код?
Промотивни код се уноси у корпу за куповину приликом плаћања.
Могу ли да користим више промотивних кодова у својој поруџбини?
Не, можете користити само један промотивни код при плаћању.
Да ли се попуст на промотивни код може комбиновати са попустима на сајту?
Да, ако на веб локацији тренутно постоје промоције или попусти, они се могу користити заједно са промотивним кодом.

Повратак и замена

Политика поврата и размене
Нашу политику размене и враћања можете пронаћи на овој страници
Могу ли заменити своју наруџбу?
Можете заменити своју поруџбину ако добијете неисправан или оштећен артикал. У том случају, морате нам вратити наруџбу. Бесплатно ћемо вам произвести и послати нове позадине за замену неисправних.

Имајте на уму: Веома је важно пажљиво прегледати тапете по пријему и пре окачења, јер нећемо моћи да заменимо тапете које су већ постављене на зид. Такође, имајте на уму да имате 14 дана од датума пријема ваше поруџбине да започнете повраћај.
Добио сам неисправан артикал. Шта бих требао да урадим?
Ако сте примили неисправан артикал, можете искористити своје право да га замените или вратите у року од 14 дана након пријема позадине. Да бисте започели процес, контактирајте нас путем е-поште. Наш менаџер ће дати даља упутства о томе како поступити у овом случају.
Како извршити повраћај новца?
Можете затражити повраћај новца за поруџбину у року од 14 дана након пријема робе ако сте добили неисправан или оштећен производ. Да бисте то урадили, контактирајте нас путем е-поште. Наш менаџер ће вам објаснити како да поступите у овом случају.
Који производ се сматра неисправним?
Следеће ће се сматрати неисправним:
- позадине које имају различите боје на различитим плочицама;
- оштећене или поцепане тапете;
- примили сте непотпуну наруџбу;
- добили сте слику коју нисте наручили.

Проблеми са наручивањем

Нисам добио потврду поруџбине. Шта бих требао да урадим?
Ако нисте добили потврду поруџбине, можда је то због техничког квара. Молимо пошаљите нам е-пошту да добијемо потврду ваше поруџбине од нашег менаџера.
Могу ли да променим или откажем своју поруџбину?
Можете да унесете измене или да откажете своју поруџбину пре него што буде послата на штампање. Ово се обично дешава неколико сати након постављања поруџбине на веб локацији.{br}{br} Контактирајте нашег емаил менаџера да бисте се распитали о могућности измене наруџбине. Обавестите нас чим пронађете грешку у поруџбини.
Како пратити статус моје поруџбине?
Шаљемо обавештења на е-маил адресу наведену приликом слања поруџбине у вези са свим променама у статусу ваше поруџбине.{br}{br} Ако не видите е-пошту, проверите фасциклу за нежељену пошту. Поред тога, слободно пошаљите е-пошту нашем менаџеру са свим питањима која имате.

Питања о сликама

Како треба да изгледа фотографија за штампање?
Што је фотографија боља, то је светлија и боља штампа. Ако је фотографија премала, обавестићемо вас о томе
Желим да наручим платно без рама. Да ли је могуће?
Да, на ваш захтев можемо да произведемо платно без оквира. Молимо наведите у напоменама поруџбине 'Не треба ми оквир' или контактирајте нашег менаџера.
Да ли ће слика имати оквир?
Продајемо слике на носилима - то је дрвени оквир на који је платно растегнуто. Ова слика не мора бити урамљена; можете га окачити директно на зид.
Могу ли наручити оквир за слику?
Не продајемо рамове за слике
Како ће изгледати стране слике?
Да растегнемо платно на носилима без оштећења слике, користимо слику у огледалу.
Како окачити слику на зид?
Можете окачити слику на шрафове. Да бисмо то урадили, укључујемо уређаје са нашим сликама, што ће учинити згодним окачењем слике.
На ком материјалу штампате слике?
За наручивање су доступне две врсте материјала: Ецономиц Цанвас - густ и издржљив материјал за дигиталну штампу, идентичан сликарском платну, водоотпорна површина, реалистична репродукција детаља, материјал средње зрнатости. Премиум Цанвас - текстура подсећа на сликарско платно (преплетене мале нити). Мекана, детаљна репродукција слике на мат површини.
Шта је економско платно?
То је јефтинија верзија платна. Издржљивији је и отпорнији на влагу, али његова површина нема тако изражену текстуру као Премиум Цанвас
Шта је Премиум Цанвас?
Фино ткање нити на овом платну подсећа на површину професионалних уметничких платна.
Шта је Премиум штампа?
За премијум штампу користимо скупље боје које имају дубље нијансе и отпорније на избледење.
Да ли ће слика временом избледети?
Не препоручујемо постављање слике директно под сунчеву светлост или у влажну просторију. Ово може временом да умањи осветљеност слике.
Шта је лакирање?
Лакирање ствара додатни заштитни слој на платну. Слика ће бити отпорнија на мања оштећења, а да бисте освежили лакирану слику, можете је пребрисати меком, благо влажном крпом.
Могу ли да ставим текст на слику?
Да, у креатору слика можете додати било који текст вашој фотографији.
Може ли се слика опрати?
Слика се може нежно обрисати сувом меком крпом или сунђером; није препоручљиво користити влажне производе. Употреба влажног сунђера је дозвољена само ако је слика лакирана.
Површина слике је мат?
Додатни премаз лака даје деликатан сатенски финиш
Који су захтеви датотеке за штампање?
Најбоља опција је фотографија снимљена камером или телефоном. Величина датотеке од 1 до 32 МБ. Најмање једна страна слике мора имати најмање 1700 пиксела.
Како ће моја поруџбина бити упакована?
Свака слика је умотана у стреч фолију и упакована у картон за отпрему. Постоји и могућност наручивања поклон паковања за слику.
Колика је ширина шипке за носила?
Ширина носила = 2 цм